عكساي خوشمل فلورا نظير نداره+يه حرف كوتاه
 
فقط وینکس
 
 

من خودم اين عكسو دوس دارم

براي امشب بسه بعدي براي لايلا و تكنا هست كه مي شه 3 روز بعد

 حرف

خوب حالا كه عكساي بلوم و فلورا رو مي بينم يه كم ناراحت شدم براي اينكه فكر كردم توي عكساي استلا يه كم

    ناحقي كردم براي همين عكساي خوشمل سري 2 براي استلا درست كردم

                      باي

 


نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت18:25---2 تير 1392
عالی

بلوم
ساعت21:06---1 دی 1391
مرسی نیرواناجون.شمابه همه ی اعضای وینکس اهمیت میدی.واین نشونه ی علاقه ات به وینکسه.بین وینکس هافرق نمیزاری.واین خیلی خوبه.خواهش میکنم من همیشه وینکسی بودم

بی تا استلا
ساعت15:55---24 آذر 1391
سلام عژیژم اگه بیای تو وبم و نظر بارونم کنی منم سونامی نظر برات میارم.
منو بااسم کلبه وینکسی بلینک


ss-stella
ساعت0:03---30 شهريور 1391
عزیزمی برای استلا عکس بیشتر بزاری همیشه نظر میدم};-};-میسی عسیسم تو وب نداری؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 3892
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx